Monday, April 25, 2011

org laen masok exam relax. aku masuk exam tahan sakit perut.

Keracunan makanan semasa saat2 kritikal nak menjawab exam.

Arghh! Sgt sakit. aku ckp kt as.

Sal : sal rasa sal kene keracunan makanan sbb burger pasar malm smalam la.

As : ye ke? Aku makn biasa je chat walafiat.
Sal : btol. Aku rasa aku makan burger basi.

As : da taw basi nape makan?adui!

Sal : syg la nak buang. Membazir!

Moral : Berjimat xkene tmpat. Da taw basi nape makan!

3 juta org sedang senyum:

Anonymous said...

aiyaa..tue la..pakai makan je minah nie..adoiyaiii..

titiehajar on April 26, 2011 at 5:08 AM said...

apa lah kak sal kalu dh basi kak sal lalu lagi nk mkn,kalu haja dh muntah2.hehe..lain kali jgn buat lagi yek...

Sal Sharudin on May 1, 2011 at 10:30 AM said...

efa : ksian kat burger too la.. hehe.
haja : hahah.. tu la tambah perisa!

Post a Comment

 

Sal Sharudin Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon