Tuesday, November 8, 2011

Kucing oh kucing!

Kucing. Comel ke? oke. memang comel sikit la. Tak bnyak pon. Comel lagi bantal busuk Sal yang dah bertukar warna tu. Hehe. Oke. Kenapa entry kali nie pasal kucing???y???y???y???weh da la! z xde ke??Sal sebenarnya anti sikit dengan kucing nie. Sebab masa kecik2 dulu, muka sal yang xberapa nak comel nie kene cakar dengan cik miau nie. Masa tu, rasa sayang yang meluap2 kat kucing tu, dah jadik rasa takut yang membuak2! ye la. Berdarah jugak muka masa tu. So, releven la kalau sal anti sikit dengan kucing kan?Nak dijadikan cerita. Hari tu pegi la rumah member sorang nie. Dia memang pernah cerita yang rumah dia ada kucing. Tapi memang tak dijangkakan yang kucing tu boleh pulak cuba bermanja2 dengan den! oh! tidak sama sekali! Tapi masa tu takkan nak menjerit kan?? so Sal memang masih control ayu. cool2! Nampak je kucing tu dekat, rasa nak menjerit pon ada. Tapi tak kan kot. Ko tak buat kan sal?? tak kan?? eh! mesti lah tak! tak kan nak jatuh saham kan?hehe.

Lebih kurang macam nie la
reaksi aku.

Tapi nasib la member nie nampak kucing nie cuba mengorat sal. Hah! taw pon kau takot kucing kau ngorat ye! haha! macam tu la ceritanya. Kalau dengan kucing nie memang teman lemah bebenor. Tak tau apa cara nak bagi hilang penyakit anti kucing nie. Ah! kalau pompuan laen pikat guyz dengan sifat penyayangnya pada kucing, Sal tak akan sama sekali lakukan benda tu! sebab saya tak nak hipokrit! Done!




2 juta org sedang senyum:

♥ wawawawa ♥ on June 16, 2012 at 3:30 AM said...

hahaha ramai kawan sy takot kucing
pelik la..hehe

sal sharudin on June 27, 2012 at 7:10 PM said...

hehhe..well nak buat macam mana. jiwa kawan2 anda seangkatan dengan saya.heheh!

Post a Comment

 

Sal Sharudin Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon